تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۴
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۱۵۵۵۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲ | روند این سهم چگونه خواهد بود؟

‌می‌متالز - فملی یکی دیگر از بزرگان بازار سرمایه محسوب می‌شود که سهامداران بسیاری معاملات آن را رصد می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل فملی از دیدگاه تکنیکالی بپردازیم.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فملی نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می‌باشد.

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲

نماد فملی با شکست پر قدرت سقف تاریخی خود تا ۵۳ درصد بالاتر از آن سقف رشد نمود و با قدرت مناسب خریداران در اصلاح بازار پولبک یا بازگشت بدان عدد نیز انجام نشد و اکنون تنها مطابق نمودار اول ۱۴ درصد با بالاترین قیمت خود فاصله دارد.

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲ | روند این سهم چگونه خواهد بود؟

همچون برخی نماد‌های مهم لیدر بازار اکنون در نقطه مهمی برای تثبیت روند پرشتاب روز‌های اخیر است و پس از شکست خط روند نزولی مقاومت سقف ابر کومو هم راستا با پیوت استاتیک حدود ۷۱۲۹ هم تراز با ۰.۲ فیبو و مقاومت‌های مشخص شده در اندیکاتور RSI دوشنبه روز سرنوشت سازی می‌تواند برای بازار باشد که با تقاضای مناسب در پایان روز معاملاتی احتمال شکست این مقاومت‌ها وجود دارد لیک تا تثبیت بر آن‌ها رای قوی به پایان اصلاح نمی‌توان داد. در صورت ثبت کندل صعودی چیکو اسپن نیز آزاد شده که نوید رشد خوبی پس از آن خواهد داد. در حال حاضر مکدی ۱۲، ۲۶، ۹ نیز سیگنال صعود صادر کرده است که به تنهایی البته مبنای تصمیم‌گیری نباید باشد.

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲ | روند این سهم چگونه خواهد بود؟

با توجه به قرارگیری بر فراز میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه روند بلند مدت سهم صعودی ارزیابی می‌شود از این منظر و حمایت خط زرد رنگ ۱۰۰ روزه نیز از قیمت پشتیبانی می‌کند. مطابق همین نمودار مقاومت سقف کانال رگرسیون نیز در پیش روی نماد است روز دوشنبه.

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲ | روند این سهم چگونه خواهد بود؟

در تایم هفتگی نیز دقیقا نزدیک مقاومت کیجونسن هستیم که با شکست آن رو به بالا احتمال رشد نماد خواهد بود. کاهش حجم معاملات در مسیر اصلاح در این تایم نشانه‌ای بر صعودی بودن روند در میان مدت است. در این تایم با دقت بسیار خوبی با شکست کانال قیمتی (ترسیم از بدنه کندلها) بدان پولبک زده است و نکته مهم در ابتدای اصلاح بازار با برخورد به میدلاین کانال جدید قیمت برگشته است که از اصول مهم تحلیل تکنیکال و نشانه تحلیل پذیری خوب بازار بورس در این مقطع است.

تحلیل تکنیکال فملی ۶ شهریور ۱۴۰۲ | روند این سهم چگونه خواهد بود؟

خلاصه تحلیل تکنیکال فملی

حمایت دینامیک (پویا / مورب): کف ابر و کیجونسن تایم روزانه، میانگین ۱۰۰ روزه

حمایت استاتیک (ثابت) اول: ۶۶۰۰ ریال

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: ۶۰۶۲ الی ۶۲۸۶ ریال

ریسک به ریوارد: مناسب برای میان مدت

مقاومت دینامیک (پویا / مورب): سقف ابر روزانه، کیجونسن هفتگی

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: ۷۱۲۹ ریال

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: ۸۳۲۹ ریال

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده